reklama

Môj denníček SME...a tlač.zákon...

...verím že skutky roberta fica vytvárajú skupinku ľudí, ktorým sa to páčí, ked ich niekto ovláda a masíruje...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

...ti píšem môj denníček pomaly tak nečítaj rýchlo, bo ma trápia veci svetské. medzi také patrí aj nový tlačový zákon čo politici schválili. tak som sa rozhodol, že ťa podporím a napíšem ti nejaké myšlienky na postoj voči zlej vláde, ktorá neni taká zlá, ona len tak vypadá...ved nám chcú len dobre...

...ale k veci. tlačový zákon je podľa mňa dobrá vec, ktorá bude slúžiť len na prospech denníku a dokáže vám novinárom zarobiť veľké prachy (miliony dukátov v žargone jánošíkovom) v podobe čítannosti...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

...ideme na to:ak je zmyslom zákona tlačového to aby dostal politik právo na odpoved na takom mieste ako bol uverejnený prvý text, tak to podľa mňa znamená veľký bič na ľudí čo ho uplietli...lebo ak seriozny denník napíše pravdu (seriozne noviny to robia) na titulnú stranu, potom sa nájde poškodený robert, napíše na titulnú stranu odpoved...no ak budú mať noviny pravdu podloženú faktami (seriozne noviny to robia) tak fico bude musieť pravdu podložiť inou pravdou (pravda je len jedna)a toto je merito veci...boh dal novinárom obrovskú možnosť len o tom nevedia, preto to píšem ja...príklad:vy možete na titulnej strane obviniť roberta fica že k vinici, bytu neprišiel čistou cestou a on chudák bude musieť ragovať na článok a bude musieť odkryť karty. to je vec ktorá je výborná, lebo vlastne jeho tlačový zákon ho donúti aby sám seba lustroval pred verejnosťou, ak si bude chcieť zachovať čistú tvár, bude musieť odkrývať karty. takto budete dávať roberta, vierku (privilágium), valentoviča na titulku...možete písať aj o predvolebných sľuboch:benzín, plyn, elektrika, zdravotníctvo a týmto ich pekne zapýriť...budete ich dávať na titulné strany a konfrontovať ich s pravdou (pravda je len jedna) oni budú musieť reagovať a tým bude verejnosť oboznámená aká je realita proti sľubom pred voľbami...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

...ak by bolo zle nedobre tak tu máme internet a ten nám nemôžu cenzurovať ani ovplyvňovať, bo internet nie je tlačené médium...

...toto je tak debilný zákon, že vybije všetkých debilov...

...ak by sa noviny spojili a vytvorili ,,kartel" mohli by v jeden deň dať fica na titulku všetci a potopiť ho ako titanik, takže takto to vidím ja novinár, písal som do novín už za 1sv. vojny...

...neboj sa môj denníček, ja na teba nedám dopustiť, ved tomu bude pomaly 10 rokov (2 päťročnice) čo ma informuješ o svete, politike, vede, kultúre...

....verím že skutky roberta vytvárajú skupinu ľudí, ktorým sa to páči, skupinu, ktorej sa to páči ked je niekto ovláda a masíruje, ktorá, ked nemá svojho vodcu (vola, pastiera) je ako bludičky, a potom druhú skupinu, ktorá má rada slobodu a individualaitu, vie sa vynásť ak ide do tuhého....to SME my... 

ondrej ziman

ondrej ziman

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  1x

...som človek zaujímajúci sa o politiku, ekonomiku, hospodárstvo, priemysel...o veci medzi nebom a zemou Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu